onsdag 18. august 2010

Dag 2

Dag 2 i mitt nye liv, for ikke å si livsstil, som student nærmer seg slutten - og det jeg foreløpig sitter igjen med er et gedigent kaos i hodet! Beskjeder, info, nye inntrykk og diverse annet flyter rundt om hverandre, i et evig stort kaos. Når, og ikke minst hvordan, jeg skal klare å sortere ut alt sammen er et godt spørsmål, men det går seg vel til etter hvert. I dag har jeg vært på et lite informasjonsmøte, fått mange nye beskjeder og annen viktig info, fått en ny og bedre omvisning i lokalene der media hører til, overhørt en liten introduksjonsforelesning (er jeg virkelig klar for timer med forelesning?!?!), hatt mine første 60 min i "rosebud" (kjellerbaren) - blandt et mindre kaos og noen få pizzabiter - og tilslutt har jeg prøvd å melde meg opp til undervisning. Jeg tror jeg har klart det, men når det gjelder min tekniske innsikt kan det hende at en litt større ekspert burde bekrefte at alt er gjort riktig;) 


Når det gjelder hybelen har jeg fortsatt ikke sett noe mer til mine medboere. Den eneste forskjellen er at noen har stjålet mitt ene halve brød fra fryseren, som lå i en plastpose med knall gul klips på. Utrolig kjedelig, i hvert fall med tanke på at det fra før av lå et helt brød der - som fortsatt ligger der, UTEN knall gul klips. Noen som tydeligvis har litt liten hukommelse her..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar