tirsdag 17. august 2010

Første skoledag

I dag har jeg;
- Møtt faddergruppen min. En liten, men hyggelig gruppe med veldig forskjellige mennesker. Men hvem vet, kanskje vi ikke er så ulike når alt kommer til alt..?
- Stått mye stille, gått bittelitt, stått litt mer stille og overhørt diverse taler og musikk (åpningsseremonien)
- Fått gratis lunsj bestående av pastasalat m/ noen få kyllingklumper (ikke så ille i starten, de siste bitene var det verre med...), juice og litt skumsjokolade (som jeg var særdeles skeptisk til, sjokoladen endte tilslutt som restdessert hos noen andre). 
- Jeg har fartet litt rundt, prøvd å fikse internett (men ble sittende å gjøre andre ting i stedet for), funnet meg en bok til å ha på banen frem til studiene starter for alvor + andre småting
- Kranglet med vannkokeren min som ikke ville fungere (irriterende!)
- Hengt opp noen flere bilder (koselig!)
- Sittet på gress, på stein under et lite tak og så i et fullt og bråkete øltelt med faddergruppa for å bli bedre kjent. Nå ja, studenter flest er kanskje ikke så opptatt av komfort..? Eller så er det nok jeg som er kresen;)


Har såvidt møtt mine 3 medboere. Mitt inntrykk så langt er at alle lever sine liv, totalt upåvirket av de andre. Noe som betyr at jeg tilsammen sålangt har tilbragt 3 min med mine medboere og ellers laget og spist alle mine første måltider i ensomhet. 


Det var litt om min første dag som student/fadderbarn. Oppdateringer kommer forhåpentligvis etter hvert ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar