søndag 24. oktober 2010

Kjære grønne plante

Beklager at jeg stadig glemmer deg bort, lar deg støve ned og glemmer å gi deg vann! Du er veldig fin, og jeg er veldig glad i deg - men jeg er dessverre ikke født til å være en naturlig plantepasser. Jeg vet det er en dårlig unnskyldning, og jeg burde virkelig trene meg opp til å ta bedre vare på deg. En dag skal jeg kjøpe en til plante slik at du kan få selskap.Kanskje kan den også gjøre meg til en noe flittigere plantepasser. Takk for at du ikke har visnet bort og død. I dag fikk du endelig litt vann. Jeg tror du ble litt glad da;)


Btw: De som bor i hybelen ved siden av meg har en fantastisk nydelig og fortryllende liten gutt på (kanskje) 2 år. Hver gang han ser meg stråler han opp i et stort smil og sier "HEI!" Han er blitt min lille solstråle de dagene jeg møter på dem. Kanskje jeg skal tilby meg å sitte barnevakt en dag..?
Foto: blog.euroflorist.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar