søndag 23. januar 2011

Små gleder

På tross av at en lei forkjølelse stadig kryper nærmere, noe som har resultert i en rolig helg med c-vitaminer og varm te, er det stadig små, gledelige ting som dukker opp rundt meg. Blomstene mine står fortsatt (nesten) like fine på bordet, tirsdag har de stått der i 2 uker, men da er nok tiden kommet for å kaste dem.. Uansett skaper de fortsatt mye hygge der de står, og jeg gleder meg allerede til å gå inn i en blomsterbutikk og nøye plukke meg ut en ny bukett som kan ersatte blomstene som står der nå. 


Foto: detnorsketeatret.no
I tillegg til å kose meg med pledd og blomster har jeg kost meg med å utforske hva som skjer på den store teaterhimmelen det neste halveåret. Og, her kommer det til å skje mye bra i tiden fremover! Et lite pluss er selvsagt at jeg ikke er redd for å gå på teaterbesøk alene, om det skulle vise seg at det ikke er noen andre som ønsker å bli med. Så lenge jeg vil, så blir det teater:) Siden Sorgenfri i dag hadde besøk av teatersjef Erik Ulfsby ved Det Norske teatret, avslutter jeg derfor med å nevne to av deres våroppsetninger som jeg har veldig lyst til å få med meg: nemlig "Skatten på sjørøvarøya" og off-broadway-musikalen "Eg elskar deg, du er heilt perfekt, men burde du ikkje..". Jeg gleder meg allerede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar