tirsdag 15. februar 2011

Nok spennende uke..?

Mine nye knappeøredobber!
Ikke bare startet uken med mor sine fantastisk gode pannekaker, men nå viser det seg at flere koselige og spennende ting kan komme til å hende i løpet av dagene som kommer. Først ut er ukens Sorgenfri-innslag, som denne gangen skal være en anbefaler - noe som forøvrig er en fast spalte i Sorgenfri sine ukentlige sendinger. Å lage anbefalinger er stadig både et gøy og spennende prosjekt, der kreativiteten får lov til å jobbe litt annerledes enn når man lager en annen type reportasje/innslag. I tillegg er det alltid litt spennende å se hva man ender opp med tilslutt! Etter at "ukens anbefaling" er i boks er det såkalt familiemiddag, kos og hygge i Rykkinn som kommer til å bli fredagens store høydepunkt. Da blir det gjensyn med mange gode venner og "søsken" fra folkehøgskoleåret, og helt sikkert en god dose latter og moro:) Uken avsluttes med temasending søndag kl 15, noe som helt sikkert kommer til å bli veldig bra! Ved siden av disse godbitene håper jeg å få til en liten kinotur med et par gode venninner. Jeg har fortsatt ikke fått sett den nye Disneyfilmen "Tangled", og det bør jo gjøres noe med! I tillegg skal det bestilles billetter til "Skatten på sjørøverøya". Jeg har allerede bestilt og betalt billett, men som den fantastisk kule kusine jeg er - er det bestemt at både lillebror og våre to eldste fettere skal få være med på teater, som bursdagspresang til to store gutter som blir 9 år i mai. Det er bare en måte å oppsummere uken på: LIKER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar