tirsdag 26. april 2011

Påskegleder

Da er påsken over og hverdagen har igjen inntatt kalenderen. Påsken har i år hatt mange fine gleder, også ved siden av bomullsskyer, hvitveis, spennende og leseverdig litteratur, gode tekopper og oter-besøk (som forresten ble døpt Pernille. Det var nemlig navnet som plutselig dukket opp i tankene mine da jeg speidet etter min nye oter-venn mandag). De late feriedagene startet med nattsending og radiosprell på Nova før turen gikk til campingliv og Beitostølen. I strålende sol ble det både pensumlesing, tid til godbok på sengekanten, lek og kos med en firbeint venn, isspising, grilling og annen kos.
Foto
Skjærtorsdag var det tid før venninnetreff, kafébesøk på Aker brygge, testing av den nye Bounty iskremen (som faktisk var veldig god! Spesielt om man liker kokos, eller generelt er litt glad i Bounty sjokoladen), fnising og fjasing og hjemmelaget pizza. Kort oppsummert mange timer med venninnehygge! Etter en kort mellomlanding og torsdagskos i hovedstaden var det tid for hyttetur, familiesprell, krim, mengder av påskegodt, filmkos, Lillehammer-tur, latter, ert og alt det spetakkelet som med stor sannsynlig vil hende hver gang familien Rosenberg samles. 
Foto
 Påskedagene ble også benyttet til litt øvelse i badminton og dart. To spill som både lillebror og jeg er særdeles dårlige i. Men øvelse skal visst nok hjelpe, så kanskje blir vi like gode som Pippi om noen ukers tid. Et gammelt barndomsminne forteller nemlig at Pippi er fryktelig god i dart, og med ei slik jente som forbilde kan det neppe gå dårlig i lengden;)

3 kommentarer:

  1. Jeg har også kastet litt dart i ferien! Det er skikkelig vanskelig, altså. Den isen skal jeg prøve!

    SvarSlett
  2. Så mye kos! Og jeg eeeelsker Bounty-is!<3

    SvarSlett
  3. Bounty-is er fantastisk! Sitter og drømmer om en akkurat nå (mens jeg liksom skal begynne å skrive på den siste semesteroppgaven min..)

    SvarSlett