lørdag 21. mai 2011

Nesten for fint til å spises

Ikke har jeg noen gang vært spesielt glad i å lage mat. Heller ikke har jeg noen gang vært spesielt flink til å lage ting med hendene, med mindre det har vært av en noe mer praktisk art. I stedet for koser jeg meg som tilskuer til alt det fine enkelte er i stand til å trylle frem på kjøkkenet, og sier sjelden nei til en smaksprøve etterpå. Men når det gjelder disse her, vet jeg faktisk ikke om jeg hadde klart å spise en eneste en av dem. Nytt punkt til øve-seg-og-bli-flink-til-noe-jeg-garantert-ikke-er-ment-til-å-gjøre-listen: Watermelon carving! Fantastisk!!
Foto
Foto

3 kommentarer:

  1. Oi! For noen flinke og kreative folk som finnes i verden.

    SvarSlett
  2. Jeg blir alltid litt satt ut når det dukker opp sånne på buffeten, haha, og klarer ikke å forsyne meg av dem... Sånt detaljarbeid er imponerende!

    SvarSlett
  3. Jeg forstår virkelig ikke hvordan man verken kan lage slike, og langt i fra hvordan man kan få seg til å spise dem..

    SvarSlett