fredag 6. mai 2011

Tenk å ha en hage

Som barn oppvokst i leilighet har det alltid vært stas å komme på besøk til noen med stor, fin hage. Og når jeg nå ser ut på de mange koselige grønne flekkene som t-banen kjører forbi på veien hjem, kommer drømmer om en egen grønn hageflekk snikende tilbake. Bare tenk hvor koselig det hadde vært å tilbringe soldagene ute, passe avslappet i en hengekøye
Foto
Lese pensum på en koselig, fin hagebenk
Foto
Eller spise røde, søte jordbær mens man dingler med beina ned fra en gyngestol!
Foto
Jeg finner meg nok neppe en egen hageflekk i ukene som kommer, men en trøstetur til parken - det skal jeg nok klare å få til! Om så bare for kosens skyld;)
Foto

2 kommentarer:

  1. Jeg har vokst opp med hage på omtrent et mål, og det blir en egen eventyrverden! Parkliv er et fint alternativ, da - det blir nok mange timer på plenen i sommer, hoho!

    SvarSlett
  2. Park er fantastisk, alle skulle hatt grønne områder å rulle seg rundt i, hihi <3

    SvarSlett