mandag 4. juli 2011

Nye erfaringer og opplevelser

Etter en uke med festival, lite søvn, kos og hygge, savn etter litt ordentlig mat, mye latter, mange køer og få øyeblikk med mulighet til å være helt alene er det flere punkter som kan føres opp på sommerens liste over nye erfaringer og opplevelser - og da kanskje først og fremst det siste!:


* Fått et herlig singletskille som bare har blitt verre og verre, deretter
* Vanskeligheten med å bli brunere ett sted, samtidig som man prøver ikke å få mer farge et annet sted
* Å være på konsert og stå rett ved siden av sølepyttene der alle andre hopper opp og ned i takt med musikken i søte, rene sommersko
* Spise/drikke et gedigent glass skogsbærsmoothie, høre regnet tromme på teltduken over kafeen og bli passe deilig blå på munnen
* Fått min helt egen gule ballong-sjiraff
Foto
* Vært på blomsterdekorasjonsseminar og lært hvordan å binde opp blomsterbuketter
* Sovet på en enormt bred luftmadrass
* Spist oreokjeks og latt meg underholde av andres løpe-rundt-og-sprute-på-hverandre-med-jif-og-vann-krig
* Spist søte jordbær sammen med fantastiske mennesker
* Laget alt for lite rot i kofferten min i forhold til det som ellers pleier å være standarden 
* Spist alt for mye sjokolade og annet usunt 
* Hatt på meg min nyeste sommerkjole med lilla sommerfugler på
* Gått i fine sommerkjoler og skjørt hver dag
* Truffet mange fine mennesker jeg ikke har sett på lenge eller som jeg ikke kjente fra før av
* Truffet på søteste Maren fra Sorgenfri
* Sunget av full hals hver morgen og kveld 
Foto
* Og mye, mye, mye mer!! :)

1 kommentar:

  1. Det var veldig koselig å treffe på deg! :) Og bra du har hatt det fint.

    SvarSlett