mandag 26. september 2011

Like fint nå som alltid

274/365: Every leaf speaks bliss to me, fluttering from the autumn tree.
Jeg blir aldri lei. Hverken å skrive om eller se. Om høsten, om fargene, om gledene. Den årstiden jeg gleder meg like mye til hvert år. Og nå som oktober er like om hjørnet, tar jeg stadig meg selv etter å speide etter fargene på løvet, på trærne, på bakken. En ubeskrivelig glede, som jeg ikke kan forstå hvor kommer i fra, men som jeg med stor takknemlighet tar i mot hver gang den dukker opp. Også i dag, hvor hele trappen opp til fysikkbygget på Blindern var kledd i røde, høstlige blader. Små rød og fine, som fikk smilet frem i fjeset. En liten glede på veien ned til Nova, like fin som alltid

1 kommentar:

  1. Hoho, når Blindern klær seg om til høsten, så blir det så flott der oppe! Hele resten av byen følger snart etter. Går aldri lei av synet, jeg heller!

    SvarSlett