mandag 3. oktober 2011

En liten fin å glede seg til

Når jeg først skal komme meg av gårde på kino, liker jeg at filmen er litt uten om det vanlige. Eller, sagt på en annen måte, litt uten om det typiske amerikansk-britisk vanlige. Om noen få uker, en av de siste oktoberdagene, har den koreanske filmen Poesi premiere. En liten film, om noen av livets mange store spørsmål. Om poesi, og en 60 år gammel bestemor som ønsker å finne nye farger ved det hverdagslige og grålige livet. Jeg syns den ser kjempefin ut, og gleder meg en hel masse til den kommer hit til Norge..! Dessuten ser hovedpersonen ut som en av verdens søteste eldre damer. En skikkelig søt og god asiatisk bestemor<3


2 kommentarer:

  1. Herlig trailer! Jeg ble nysgjerrig da dere snakket om den på søndag!

    SvarSlett
  2. Jeg er kjempe-nysgjerrig på hele filmen..! Syns den ser virkelig herlig ut:)

    SvarSlett