onsdag 20. juni 2012

Romantisk nostalgi

De siste to ukene har en liten forelskelse fått lov til å vokse, spre seg utover, og gradvis bli til beundring, ønsker og drømmerier. Jeg har aldri hatt et spesielt eller nært forhold til klærne fra Noa Noa. Ikke før blondejakken fra i fjor igjen fant veien ut fra skapet, og det plutselig gikk opp for meg at jeg enda ikke hadde tatt en tur innom dette mystiske, feminine og romantiske universet. Denne butikken som tidligere ikke har blitt tildelt annet enn litt tilfeldig titting i vinduet på vei forbi, etterfulgt av en tanke om et snarlig besøk. En tanke bygget på små, feminine glimt, men som aldri har blitt virkeliggjort. Før nå. Ikke bare er kjolene søte og feminine, men sommerens katalogbilder er like sommerlige og fine som klærne selv. En drømmende og romantisk reise blant pastellfargede kjoler, skjørt, bluser og jakker, en eventyrlig verden når man er i det ekstra søte og sommerlige hjørnet.

1 kommentar:

  1. Jeg har heller aldri vært inne i en NoaNoa-butikk! Kanskje jeg skal stikke innom snart, jeg også!

    SvarSlett