torsdag 20. september 2012

Noe å glede seg til

Du vet den følelsen, følelsen av allerede å ha ventet så veldig lenge på noe fint, for så å finne ut at du må vente enda lenger..? Heldigvis sies det jo at den som venter på noe godt, ikke venter forgjeves. Jeg håper dette stemmer, og gleder meg desto enda mer til fine og lange filmtimer inne i kinomørket når kalenderåret viser 2013 og to spennende premieredatoer da vil vise seg på kalenderen. Innen den tid får jeg forhåpentligvis mulighet til å se både en og flere filmer. Allerede i neste uke har en tysk film (Barbara) premieredato. En film som jeg både håper og gleder meg til å kunne se i løpet av høsten! Og enda er det en stadig voksende liste over nye og gamle filmer som jeg en dag håper på å kunne se. Slike ting må det nesten være lov til å glede seg til




1 kommentar:

  1. (Hvis det ikke er arrogant). Jeg vet ikke din "barbara", men her er en liten gave, denne vi elsker,at store "barbara "i Frankrike:
    - you tube :barbara revisited (barbara enigmatique).
    - barbara gottingen (in german)
    - la dame brune-barbara et georges Moustaki (sous titré). vennlig hils bruno

    SvarSlett