tirsdag 20. november 2012

Hjemmelesedag

Den er her, det er ikke til å komme fra. Og med hodet fullt av London-planer og eksamensforberedelser kunne det nesten ikke passet dårligere. Kunne det ikke bare være utsatt med to uker? Dersom jeg uansett igjen skulle få en forkjølelse.. Dermed ble det nok en hjemmelesedag. Liggende under varme pledd på sofaen, og med varm drikke, kleenex og halspastiller liggende like i nærheten.
 Telys som lyser på stuebordet og som gjør det litt koseligere å lese hjemme
En superkoselig vekkerklokke som noen har satt fra seg ute i stuen og en liten artig sak med både hjul og hode
En bukett fine roser med farger som gjør meg glad hver gang jeg ser dem
To par sokker som stikker frem fra kanten nederst på pleddet - og som med både bein og øyne gjør alle små "pauser for å hente frem en ny dose konsentrasjon" litt lengre enn først tenkt

3 kommentarer:

  1. sammensetning av teksten, veldig varm. Jeg elsker roser blomster .
    sokker, ja, kan du knekke på med ømhet! flott tur til England! bruno

    SvarSlett
  2. Jeg DIGGER sokkene dine!

    SvarSlett