mandag 18. mars 2013

Bare for en titt

Et av mine aller største talenter her i livet er å slite ut sko, og det nesten før jeg har begynt å bruke dem overhode. Derfor bruker jeg sjelden de ordentlig fine skoene mine, spesielt ikke dersom det innebærer en viss risiko for asfaltunderlag på vei til eller fra dit jeg skal bruke dem. Likevel elsker jeg å se på sko. Nesten bare for å se egentlig, ikke så mye for å prøve dem eller kjøpe dem. Det finnes så mange fine, og jeg skulle gjerne hatt et skoskap fullt av alle slags mulige sko og varianter. Men selv om det bare blir med titten, er det fortsatt like gøy å drømme seg bort, ønske seg flere, og likevel være fornøyd med akkurat det. Som for eksempel disse skoene her:
Jeg skulle gjerne giftet meg i disse skoene en gang! Og følt meg som en ekte prinsesse!
Eller sittet i et selskap med disse skoene i kremfarget og sort og følt meg skikkelig, skikkelig fin:

Disse minner meg om sommer og sol og lette kjoler og fine venner og iskremkuler i kjeks
Eller hva med et par røde sko med lavere hæl til å traske rundt oppe på Blindern med
Jeg smiler over den litt gjengående trenden, sukker forsiktig fordi skoene er så fine, fordi jeg gjerne skulle hatt fire nye par med sko stående på skohyllen.

2 kommentarer:

  1. Så fine! Det er alltid lov å drømme!

    SvarSlett
  2. Det er ikke viktig om du er mann eller kvinne. Dette er et utmerket valg, og vi har også drømt litt. og like glad for å "blunke" prøve å finne: designer "Kobi levi" Eller
    foot wear art ... . can be fun and pleased . hils bruno

    SvarSlett