fredag 22. november 2013

Holding On

Det er litt tidlig. Typisk eksamensperiodetidlig, den tiden hvor man står opp litt tidligere enn ellers, klar for nye timer på lesesalen. Det er rart hvordan årets siste uker nærmer seg. Ikke så mye på grunn av eksamener som plutselig er der, nesten mer fordi det hele tiden blir mørkere ute. Slik ting blir så mye tidligere når man begynner å stå opp litt tidligere enn man vanligvis gjør. For å feire morgentimene litt, jeg har stor tro på at det gjør lesedagen litt bedre ved å gjøre morgenen litt ekstra koslig, tenner jeg stearinlysene på bordet. Det er lenge siden sist, oftest blir de kun tent på kvelden. I tillegg har jeg funnet frem en sang av jazzmusikeren Ellen Andrea Wang. Denne ene sangen som jeg blir mer og mer glad i for hver gang jeg hører den. Denne sangen som det føles helt riktig å starte denne fredagen med.

1 kommentar:

  1. Jeg er også veldig glad i å "feire morgentimene", hihi! Håper du har hatt en fin helg!

    SvarSlett