torsdag 5. desember 2013

Listeniste

Jeg er ikke alltid en person som skriver lister for alt jeg skal gjøre, men noen ganger det skikkelig fint å kunne skrive ned alt man vet at skal skje i tiden som kommer.


- Julekort som skal skrives og sendes i posten. 
- Pensumbøker som fortsatt skal leses litt i. 
- Andre bøker å lese i når man trenger en liten skolepause. 
- Julegaver som skal planlegges og kjøpes. 
- Oppgaver som skal skrives, omgitt av studenter som alle kommer mer og mer i julemodus for hver dag, og som det skal bli så godt å levere inn når man er ferdig.


- Gå på teater. En feiring i seg selv når alle oppgaver er levert inn for denne gang.  
- Årets siste timer på Nova skal nytes. Litt mindre effektiv jobbing, litt mer kos og prat med fine radiomennesker. 
- Venninner man ønsker å tilbringe tid sammen med før det blir jul og alle reiser hjem til sine. 
- Julebord man skal pynte seg til.

Til tross for flere hektiske dager er det så mye, mye fint å glede seg over!

2 kommentarer:

  1. hvor mye flott ting, og eventualiteter fint, du har planlagt. desember absolutt være verdt mye, fremfor alt. Jeg er enig med deg, teateret er en suveren belønning (for å bli lest, det er allerede deilig, å være tilskuer er det nektar.) og jeg har allerede gjort mine julekort å sende til Norge, fordi de vil bli sendt med en stor glede. en god uke til deg. bruno

    SvarSlett