lørdag 2. august 2014

Sett på tur

- En hagebusk med hvite blomster ønsker velkommen til en liten blå dør 
- En skjønnhetssalong har pyntet skiltet sitt med bokstavmagneter (jeg hadde slike da jeg var liten!) 
- Et tre har allerede fått røde blader
- Bak et hushjørnet dukket det plutselig opp et lite hus til
- Og på en gårdsplass, midt mellom to store musteinsbygg med kontorer i, dukket dette huset her opp:
- På baksiden av et annet bygg, er porten inn til den gamle kjøkkeninngangen (skiltet på veggen) gjort om til en grønn oase
- Og flere steder står hvite hagemøbler og inviterer på te- og venninnebesøk ute i sommerkvelden

2 kommentarer:

  1. Så mye sjarm! Det skjuler seg fine detaljer overalt. Sånne bokstavmagneter hadde jeg også!

    SvarSlett
  2. Jeg må la meg si det som er sant: dette jeg gikk inn i den varme sør, liten ferie; tenker litt i minnet til disse vakre orthensia en subtil steinmur, som er like verdig disse typiske franske landsbyer i Bretagne. men også for hans milde sjarm og sødme, inviterer oss til denne hagen siden den stilige hagebord og hvit benk fin ! ( bruno )

    SvarSlett