lørdag 8. november 2014

Minner

Du vet, når man gjør ting, ser ting, men så glemmer det igjen. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg bedre klarte å huske alt mulig. I dag tittet jeg gjennom noen gamle bilder fra tidligere i år. Plutselig dukket det opp en glemt kveld, en rosa drøm, sammen med en hel masse minner fra nettopp denne kvelden. Ting vi sa, ting vi gjorde. Ting så fint, så fint, men som trengte bilder for å huskes. Bilder som frem til i dag var like glemt som alt det andre fine som hendte denne dagen. 
Samtidig er slik ting jeg gleder meg til, alltid. Til fine kvelder. Til minner som er glemt, men som plutselig en dag kommer tilbake igjen. Og jeg gleder meg til i fremtiden å finne flere glemte bilder, som alle har en historie eller to knyttet til seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar