torsdag 4. desember 2014

Advent

Lilla adventstulipaner
Pepperkakehjerter
Duftlys med lukt av kanel
Nisser i kjøleskapet
Hjemmestrikket adventskalender på veggen (den er bare til pynt, men fin er den likevel!)
Musikken til Nøtteknekkeren og andre adventsfavoritter
Englepynt i kjøkkenvinduet
Sende ut ønskelister og samtidig planlegge hva man vil gi til andre (det siste er på alle måter det morsomste)
Rydde bort høstens pensumlitteratur
For ikke å glemme: å glede seg til alt det fine som skal skje i desember

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker julemotivene på melkekartongene! Nå er det full julestemning i leiligheten her, og det gjør meg så glad. Håper du nyter førjulstida!

    SvarSlett
  2. ho, gjorde vi ikke her fra så pen liter melk kledd fin liten Nisser (jeg må si at pub melk jeg hadde likt å se på tv info). det er mulig at de små kaker i desember smake du det laget av de beste franske kokken. disse ullvottene er så sjarmerende som unik idé for å telle advent; og de gir meg tilbake noe minne av vintersport i fjellet når det var i gamle dager. vindusdekorasjon, jeg har ikke satt Selv om det må ha vakre polske, som ikke finnes i kjelleren. du ga en hyggelig atmosfære av jule advent fra hjemmet ditt. her, er det denne kvelden Stemme av opera musikk "Fidelio", fikk musikk fra "arte", men det er kaldt også. god uke . ( bruno )

    SvarSlett